Jakten efter tränare... !

Just nu söker jag en tränare här i mittenskåne med omnejd som är riktigt bra.
Ser helst att det är B- eller allra helst A-tränare. Jag söker någon som alltid
kan förklara VARFÖR när de säger något. Jag är en riktig "varför-människa"
och måste ha förklaringar.
 
Någon som vet någon riktigt bra? Hopp el dressyr spelar inte så stor roll. Jag
behöver någon som kan ta min ridning 100 steg längre nu!
 
Så, kommentera gärna om du vet någon riktigt bra tränare och var dem håller hus ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica wadst

Om du går in på den här länken kan du söka upp alla tränare :) http://tdb.ridsport.se/trainers

2013-05-03 • 21:20:38
URL: http://jessiewadst.blogg.se
Postat av: E

Tina Svensson är en riktigt grym tränare! Hon är jätteduktig, verkligen! Hon ser allt från marken, det är verkligen som om hon sitter på hästen, hon kan förklara allt perfekt (inte som de flesta tränare = går det dåligt så säger dom bara, ta det igen) Men Tina förklarar verkligen allt, tappar du yttertygeln märker hon det direkt osv. Hon är väldigt duktig och har hjälpt mig och mina systrar väldigt mycket. Det är verkligen värt att du åker och provar någon/några gånger för henne iaf! Jag tror du hade gillat henne :) Här finns kontaktinfo: http://jorgenlarsson.se/kontakt.html

Ge det en chans! Alla jag hänvisat till henne har gillat henne mycket och många har rett ut problem de haft :)

2013-05-03 • 22:51:33
Postat av: Anonym

Ska du inte träna för din man? Han kan ju allt och vet alltid bäst!

2013-05-03 • 22:57:56
Postat av: Anna

Maria Blomkvist som tävlat grand prie själv och är superbra. Hon förklarar allt och ger sig aldrig. Frida har haft henne i många år nu och stormtrivs. Det är dressyr. Mvh Anna

2013-05-04 • 15:24:05
Postat av: Anna

Den kommentaren om din man tyckte jag var ren avundsjuka och dem är nog bara sura för dem inte har en Bosse som ställer upp och kan finnas för dig. Tänk om människor kunde bry sig lite mindre om andra och sköta sitt. Tycker du är tuff som lägger ut dessa kommentarer för det gör inte många. Lycka till med tränare. Mvh Anna

2013-05-04 • 15:26:22
Postat av: Johanna Grant

Jag vet inte alls vad mannen håller till men jag tränade för Stefan Sjögren på AW och jag var grymt nöjd med honom!

2013-05-05 • 10:39:59
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Anonym

Tina due boje i dressyr! Världsbäst!

2013-05-06 • 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0