Läget

I månadsskiftet så kommer minst två hästar lämna stallet och därmed
kommer det in nya hästar. Spännande! Börjar rulla igen efter en vinter
som gått segt.
 
I alla fall så har jag idag åkt till en av mina kunder och börjat planera in
tävlingar. Ska bara lösa det här med licensen. Vilket jobb det blev ska ni
veta. Jag löste aldrig licens förra året, och därmed står det på min tdb att
jag helt plötsligt inte har något grönt kort = får ej lösa licens?
Herregud säger jag bara. Självklart har jag grönt kort. Så jag ringde ju
skånska ridsportförbundet och hörde, fick inget vidare svar mer än att jag
måste ta en bild på mitt gröna kort, mmsa in tillsammans med alla mina uppgifer
och SEN kan de fixa in det i databasen. Vad fasiken är det? Omständigt.
I flytten så har min gröna kort kommit bort och jag ringde lite i panik in igen.
Skulle nu istället maila in alla uppgifter om vilket år jag tog det och för vem
osv så skulle de leta i sina pärmar. Detta tar dem 200kr för att göra.
Men, det är bara att betala in det och få det gjort. Jag HOPPAS på att kunna
åka till Lillhagen nästa fredag och tävla Blanze!
 
Så, håll tummarna att de är lite snabba på skånes ridsportförbund och kan
fixa detta snarast. Isåfall så kommer jag att åka och tävla för första gången
sedan december 2011!
 
 
Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Ja, vilket krångel det har blivit med dessa gröna korten. Vet flera som det krånglat för.

2013-03-21 • 17:43:46
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Matilda Schmidinger

SvRF gjorde så med alla gröna kort förra året. Alla som fått det i kortform från förr, fick skicka in dem till förbundet :-) så det är inte för du inte tävlat :-) lycka till på Lillhagen om ni ska dit. Fin klubb i mina gamla hoods :-)

2013-03-21 • 21:37:54
Postat av: Alexandra

Jag behövde inte skicka in mitt??

2013-03-21 • 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0