Dages sysslor

Har startat upp dagen med att rida ett gäng hästar samt fodra, släppa ut och mocka.
Är just nu inne på en andra frukost/lunch för att sedan ta och rida ytterligare ett gäng
hästar samt så ska en el två hästar visas idag! Spännande! :)
Eventuellt ska en häst besiktigas också, men har ingen aning om när. Alltid lika spännande
när veterinären dyker upp, oftast alltid helt fel tidpunkt. Kan sätta en femma på att han
dyker upp alldeles precis när kunden är här, haha.
Yeye, ska även hinna hjälpa Regina på Ibiz och Mille idag.  Sammanlagt ska jag rida
14 hästar idag, kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva om hur du lägger upp en dag? Förstår inte hur du hinner med allt ? Om man kollar andra bloggar t ex Kristina Warg så hinner hon Max 11 hästar o då går jobbar hon hela dagen. Du har väl 14 som ska ridas, mockas, fodras, ut o in i hagen? I min värld låter det sjukt hur du hinner :o ? Eller du får hjälp med lite? Snälla skriv hur du gör, hade varit inspirirerande!:)

2013-03-29 • 13:14:29
Postat av: Anna

Hihi jag hade fått ont i rumpan av att rida så mycket...du är duktig Alex Kram Anna

2013-03-29 • 15:16:25
Postat av: Anna

Det är verkligen tufft för dig Alex men vad jag förstod så börjar du tidig morgon halv 5 , tror jag att jag hörde en gång och du är väl aldrig inne förrän sent så då blir det väl många du hinner...jätteduktig är du! Mvh Anna

2013-04-01 • 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0