Fullt ös

Gårdagen bjöd på först dressyrträning för A  med fina Totte som var riktigt
fin, kändes som att vi hittade några knappar till igår!
Sen blev det hoppträning för grymma KG Svensson med Räkan. Jag tycker
Räkan skötte sig super, hoppade fint och vi fick många lovord från KG.
"Som vanligt får du även den lilla småtråkiga bruna hästen att skina upp och
se fantastiskt trevlig och lovande ut!" hälsade KG till mig. Känns helt galet kul.
Lilla jag liksom.
 
Idag har jag ridit precis hela dagen ungefär. Jobbat igenom hästarna i stekande
sol. Nu håller Bosse på att grilla och jag ska ut i stallet för att packa ihop sadel-
skåpet inför tävlingen imorgon. Det blir Räkan som får följa med. Intensivt för honom
har det blivit, så efter imorgon blir det en veckas semester med endast skritt/jogging.
 
Som sagt, imorgon bär det av till Munka för att hoppa två stycken 1 meter med Räkan,
håll tummarna?  Jag är taggad!
 
 
Räkkii i Willands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0