Madde!

 
Kolla in vilken snygg liten cponny jag fått in, hur go som helst!
 
Till salu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom hit från annonsen och vill bara spy på att du rider utan hjälm på en häst du knappt känner. Usch! Bara intrycket när man ser dig på ponnyn utan hjälm gör ju att man tittar på dig istället för hästen. Inte så bra säljteknik döh, men FAAAAN vad cool du är!!!!!

2013-07-20 • 23:01:23
Postat av: Issy

Det är ju den ponnyn jag skulle haft!
Just nu har jag en c-ponny som är 9 år som jag rider dressyr på vilket inte går bäst för han är mer hopp ponny igentligen.
Men jag utbildar han i dressyr nu!

2013-07-25 • 09:58:34
Postat av: Anna

Maria-
Vad fan gör de dig om hon rider utan hjälm? De är väl ändå upp till henne? :S

2013-07-26 • 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0