Dagens hittepå!

Idag har vi bland annat hunnit... släppa ut hästar, mocka, fixa och dona, rida, visa häst, ta emot Malou och Josse med Eddie så Eddie fått miljöträna på Kvarnstena, hjälpt till med ombyggnaden av stallet, målat, ridit, grillat, ridit, ridit, visat häst igen, tittat på ponny som ska säljas, sålt en ponny, hämtat hö, tagit in hästar, fodrat osv, samt fyllt år. Typ. Tack till Johanna och Stina som jobbat som galningar idag ;D Och tack för trevlig dag Malou och Josse... o tack fina bosse som ställer upp och hjälper till med allt alltid!
 
 
Inte konstigt mina jobbare blir helt knasiga... hehehe.... Kolla in Johanna liksom, efter
några dar hos mig och Bosse...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är Bosse? :)

Svar: 46år!
Alexandra Ferm

2013-07-05 • 12:42:26
Postat av: Anna

ålder har ingen betydelse för finns det kärlek så är det bara så...Mvh Anna

2013-07-05 • 15:44:49
Postat av: Irene

Klart att ålder har betydelse. Man har olika livserfarenhet, ork, tankar och framtidsdrömmar. Man är helt enkelt olika. Man kan tex inte drömma om att leva tillsammans i 50 år. Men det behöver inte vara ett hinder för kärleken. Just nu och här kan man trivas ihop.

Svar: Spelar roll, när varken jag el B lever i femtio år till ;)
Alexandra Ferm

2013-07-05 • 16:12:04
Postat av: Anna

Jag tror att man lever nu och att tänka på åldersskillnad är inget som hindrar nuet eller kärleken. Min farmor var ung och farfar var gammal men dem levde ihop och fick 9 barn och visst kände farmor sig ensam i 20 år själv men så var det bara. Mvh Anna

2013-07-08 • 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0