Läget

Det är verkligen sjukt frustrerande utan internet. Att min dator dessutom håller på att
ramla isär, stänger av sig med jämna mellanrum och beter sig allmänt wierd pga
att den är gammal och trött gör det inte lättare. Jag som är i sånt sjukt stort behov av
min dator och internet! Jobbigt.
 
Jaja. Några hästar är sålda, exempelvis så sätter jag Dancer på lastbil upp till
stockholm imorgon bitti. Kul! Där får han det toppen - och ny ponny kommer in
på måndag. Det är GALET stort tryck in och snacka om att där är mycket o göra.
 
 
Dancer på bild ovan, en ponnyhingst jag har ridit in och utbildat nu i två månader
ungefär!  Vacker och snygg - eller hur?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0