Ridning, ridning, ridning...

Har dagarna fullt upp med massor av ridning. Livet leker just nu. På kvällarna
så tränar jag och B lite extra med situps, armhävningar o liknande.
 
Idag har jag ridit endel, sen har jag och B varit iväg och skott några hästar.
Nu blir det ännu mera ridning samt så ska jag hjälpa Regina att rida Mille lite.
Lillhingsten ni vet? Den lilla söta!
 
Ska visa film från när de hoppade i ridhuset sen någon dag. Det har hänt enormt
mycket med Reginas ridning på senaste, vilket är superroligt!
 
Själv sitter jag och maler på med min ridning. Försöker vara hård mot mig själv och
ha självdiciplin. Öva, öva, öva. Inte bara mala på som vanligt med alla olater, utan
verkligen försöka träna upp mig själv samtidigt som jag utbildar hästarna.
 
Kommer filmer på ett par hästar sen ikväll tänkte jag! Har ju en heldel på lager som
jag inte hunnit lägga upp ännu pga internet och datastrul.
 
Känns som att allt är på G igen. Nu väntar jag bara på att isen ska smälta bort
från vägarna så jag kan börja sätta igång med tävlandet på allvar.
 
2013 är mitt år!
 
 
Hästen med de vackraste ögonen på bild!
 
Btw, så såg jag världens coolaste arbetsbyxor på Jula idag. Knallrosa. Wow.
Hade varit något va? Hahah!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ville du ha filmen på när du hoppar? Har den i telefonen (:

Svar: Jaaaaaaaaa :D skicka! + bilderna på när bonzi sover!
Alexandra Ferm

2013-02-22 • 18:00:32
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Anna

Väntar med spänning kram Anna

2013-02-22 • 19:05:34
Postat av: Hanna Rönn

sv: fick du dem? annars får jag ladda över dem i datorn och försöka maila över dem när jag hittar sladden..

2013-02-22 • 20:15:34
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0