Trött tjej

4 hästar ridna, 4 kvar att rida. Samt ni boxar att mocka o fylla på hö i mm. Lunchpausen var inget bra för mig idag, blev helt trött och såsig. Men, dags att kila ut igen och kämpa vidare. A kom ut och tittade när jag red Titan och jag fick dels cred för hur han gick och sedan mer att tänka på samt spinna vidare på. Sedan tränade vi Totte, som faktiskt gick fint! Inte helt lätt den hästen, men fantastisk när han går som han ska!
 
På torsdag blir det att packa in en av hästarna i trailern och köra till Kristianstad för att träna för Henrik Johanssen! Shit va kuuul. Stora frågan är, vilken häst ska jag välja? Hum.... Tåls att fundera på.. Ska man få ett riktigt självförtroendeboost-pass och välja hästen som man glänser på? Eller ska man ta en annan och slita sitt hår och försöka problemlösa? Tror det blir det sistnämnda på torsdag faktiskt.
 
Aja, nog snackat, dags att kila ut i stallet och fortsätta. See yah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0