Snyltar denna lista från många andra!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag förlovade mig!

Hur har ditt 2013 varit?

Upp och ner. 2013 har verkligen varit ett "mellanår" där saker och ting bara har byggts upp. Känns som att jag stampat på samma ställe, men tack vare ett slitigt 2013 så kommer jag kunna glida på det jag byggt upp år 2014. Jag kommer liksom få "belöningen" för allt slit genom att nu så har många pusselbitar fallit på plats!

 

Blev du kär i år? Jag har ju faktiskt gått in i ett förhållande år 2013 samt förlovat mig!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Oj, minns inga speciella datum sådär... Som sagt, förutom kärleken, så var 2013 bara ett mellanår...

Vad är din största framgång 2013?

Typ, att jag lyckats hålla modet uppe trots så otroligt många motgångar? Och att jag lyckats blicka framåt och tagit tag i det tuffaste året av alla? Det ser jag som en framgång.

 

Bästa köpet?

Hm, alla ponnys jag shoppat? ;)

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Min sambo och hans barn, helt klart! :)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Tja,  måste väl skriva Bosse? Bosse och barnen gör mig riktigt glad!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Lady GaGas album Artpop!

 

Vem har du umgåtts med mest?

Bosse...

 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Har ett...

Vart reste du under 2013?

Ingenstans! Har jobbat röven av mig hela året, haha!

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer tävling, Egen häst osv osv! Men det ska jag se till att fixa!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Working, working!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Som sagt, 2013 har varit ett riktigt tungt år där jag har fått bygga ihop allt för att kunna glida och ha det bra nästa år. Har man eget företag måste man krypa innan man kan gå. Ska man bli duktig på det här med ridning, så måste man krypa innan man kan gå...

 

Vem saknade du?

Ingen speciell...

 

De bästa nya människorna du träffade?

Alla SUPERGOA praoelever och jobbare! Samt alla nya kunder :D

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Se nu till att njuta av vad du byggt upp och ha det förjävla bra! Lev lyx!

 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte höra med dig om du har koll på en del frågor kring jobb med hästar. Jag är student så jag har endast möjlighet att arbeta under sommaren. Det jag söker är alltså ett sommarjobb. Är det möjligt att få ett sådant jobb? Vad kan man räkna med för lön? Var i Sverige kan du tänka dig att de kan behöva extra hjälp under sommaren? Alternativet är såklart att ta ett vanligt sommarjobb i hemstaden men jag är inte alls sugen på det. Efter en sommars hästjobb (dock inte i Sverige) till att endast få rida och pyssla med hästar jul och sommar gör abstinensen stoooor! Vore snällt om du vill och har tid att svara på detta! :)

2013-12-31 • 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0