Om två timmar...

så står mina kära polacker på båten från Sassnitz - Trelleborg. 4,5 timmar tar det att åka båten över och vi kommer alltså stå redo att lasta om i Trelleborg när klockan är ca halv tre- tre på natten i natt! Huga! Känner att min man får köra... jag lär däcka ;)
Imorgon ser jag fram emot att ta hand om de två nya, de ska motioneras flera gånger under dagen för att må bra. Jag ska även rida alla de andra hästarna, så 10 hästar ska röra på sig + att det ska mockas, fodras, släppas ut och in mm mm. Härligt!
 
Just nu väntar jag in Bosse, som varit och skott hästar. Ska iväg till ytterligare en kund ikväll och denna gången tänkte jag följa med! Det är så sällan jag hinner hänga med nuförtiden.
 
Ha det så gott, lovar att uppdatera imorgon bitti med film och bilder. Ni har ju fått vara med på polackernas resa hittills, så jag tänker fortsätta med att berätta hur man tar hand om nyimporterade hästar för att de ska må så bra som möjligt! Allt för dessa underbara djur! <3
 
 
Fina Coca Cola som kom förra omgången jag tog hem polska hästar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0