Läget

Allt halkade verkligen efter när stormen hade ägt rum. Bor man som jag gör - i paradiset mitt i skogen - så får man så tålmodigt vänta på att strömmen ska komma tillbaka länge. Närmare bestämt strax över tre dygn var vi utan. Vet inte hur många hundra liter vatten jag släpat från pumphuset till hästarna. Jisses. Och fort har jag fått jobba, passa på de timmar det varit ljust ute. Mockat har jag gjort med pannlampa haha. Tråkigaste grejen var nog trots allt att mina ponnysar inte fick åka med båten i stormen, istället kommer vi få hämta dem kl 3 på natten mellan onsdag och torsdag. Huga! Men lätt värt. Ska bli jättekul! Träning för henrik blev också inställt. Buhu.
Aja, nog gnällt. Det är bara o spotta sig i nävarna och ta nya tag! Är äntligen ikapp med allt mailarbete och pappersarbete som fick vänta under strömavbrottet. Nice!
 
Nu kan bloggen komma igång igen!
 
Veckans höjdpunkter blir helt klart att hämta ponnys på natten mellan ons och tors, träning för Henrik, hemligt uppdrag i Perstorp kanske, löshoppning på lördag och öppen bana på söndag! DET blir kul helt klart! :D
 
 
Nu ska bara allt förberedas till detta. Time to work!
 
Ska ut i stallet nu och rida. 7 hästar kvar att rida idag, så det är bara att sätta igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0