Läget :)

Har under förmiddagen tagit det väldigt lugnt. Jag är så sjukt trött i huvudet och kroppen idag. Längesedan det var på det viset! Så har enbart pysslat i stallarna, mockat och fixat under förmiddagen och tänkte att nu ska jag ut och påbörja ridning. Har inte så många som "måste" gå idag, så idag blir första dagen på jäkligt länge jag bara tänker göra absolut det jag måste ;)   6 hästar ska ridas och sen blir det stopp för min de idag!  Nästan semester ju!  :)
 
 
F.ö. så gick Totte väldigt bra igår på träningen. Eller, i alla fall väldigt mycket över förväntan! Första gången på många år som han är i ett annat ridhus, men det gick bra! Tränade mycket på att växla mellan lösgörande arbete och samling. Trött blev han och jag antar att han har träningsverk i kroppen idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0