FIN ponny till salu!

 
Inriktning: Allround  
Typ: D-ponnier  
Kön: Valack  
Födelseår: 2000  
Namn: Ringo  
Pris: 30 000kr           
 
Ringo är en trevlig korsningsvalack f.2000. Han importerades från Holland 2009 och jag har själv haft honom ända sen dess. Ringo är en ponny som är väldigt arbetsvillig och en unik rolig häst med mycket utstrålning. Han är en ponny med mycket motor men ej stark, men vill därför ha en mjuk men bestämd ryttare. Ringo älskar att rida ut i skogen som såväl på stranden och han är 100 % trafiksäker.  Han är snäll att sko, lasta och klippa.
Vi har tävlat upp till LB i hoppning med bra resultat, och tävlat småtävlingar i dressyr på grund av mitt intresse. Han är hopptränad regelbunden och även tränad terräng enstaka gånger, men tycker det är väldigt roligt.  Säljes på grund av snar flytt och därför är hemmet betydligt viktigare än priset. Vi kan även tänkas hyra ut honom i minst fyra månader till rätt familj.  Hör gärna av er om ni har frågor!
 
Annonsör  Amanda Strömbäck 
Ort  Falsterbo 
Län  Skåne 
Mobil  0707-179858 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag är 13 år men ganska kort (1,50 cm lång) jag söker d-ponny, c-ponny eller storhäst. En som är pigg och framåt. vilken tror du passar mig? :)

Svar: Hej! Har flertalet - ring 0708449174!
Alexandra Ferm

2014-01-26 • 15:17:23
Postat av: Fia

Hej
Är Ringo såld?
Med vänlig hälsning, Fia

2014-05-05 • 09:50:16
Postat av: Anonym

Hej! Är Ringo såld?

2015-05-13 • 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0