Godmorgon!

God morgon!
Tittar ut genom fönstret och ser att det kommer bli en galet fin sommardag idag igen! Hur underbart är inte det? Jag blir så peppad för dagen, även om jag är lite halvkrasslig och snuvig. Johanna ska iväg och tävla idag, spännande, lycka till! Och jag ska rida, rida, rida idag samt ta emot en ny ponny som kommer hit till försäljning idag. Det är kul! Bilder och filmer kommer på den också i dagarna. Känns som att jag har ett helt gäng trevliga hästar hemma för tillfället och just nu så rullar det på bra!
 
Får hem ytterligare en häst på söndag, en treåring som ska ridas in. Det är nog en av de roligaste grejerna man kan göra enligt mig. Rida in hästar. Kul Kul :D
 
Nåja, nu ska jag ut i stallet o fodra samt släppa ut de hästar som står inne - see yah!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbat Johanna hos dig? (:

Svar: Ja, hon sommarjobbar hos mig!
Alexandra Ferm

2013-08-01 • 15:22:01
URL: http://Emmadaahlen.blogg.se
Postat av: caroline vakander

Hej!

Jag undrar hur lång du är och hur mycket du väger? Tänkte för att jämföra med mej själv, hur små/stora ponnys jag kan rida.

Jag undrar även hur du har byggt upp ditt försäljningstall? Hur började du osv? :)

Svar: Jag är väl 160cm lång och väger 45-47 kilo ungefär.
Alexandra Ferm

2013-08-01 • 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0