Dagens arbete

God morgon!
 
Idag blir det snabba ryck. Kommer att visa ett gäng hästar nu på morgonen, ska
göra de riktigt, riktigt fina. Ska därefter hinna med o rida alla hästarna, samt fixa
en ev två hästar inför morgondagens täääävling :DD
 
Jaa, ni hörde rätt, äntligen så är det dags för första riktiga tävlingen!
 
Känner mig lite barnslig som går helt bananas över en liten lokal tävling, men för
mig är det helt fantastiskt att få ta på sig vita ridbyxor igen. Schabraken är tvättade
och det kommer ägnas mycket tid åt att göra Allt ska liksom vara färdigpackat och klart
inför imorgon bitti.
 
Och alla ni, lämna gärna en kommentar med vilken pryl som är lätt o glömma att ta med
sig när man inte varit ute på länge. Jag kommer behöva all påminelse jag kan få ;)
 
 
Detta schabraket ska jag i alla fall ha :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nummerlapp

2013-04-30 • 08:27:09
Postat av: Annie Berggren

Sadelgjord ^^ Glömt den måånga ggr.

2013-04-30 • 13:54:14
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Anna

Var ska du tävla? Kram Anna

Svar: Skromberga! :)
Alexandra Ferm

2013-04-30 • 15:18:29
Postat av: Malena

Vaccinations intyg :) Lycka till idag!

2013-05-01 • 07:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0