Think outside the box!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Alexandra!

Jag ska köpa en ponny nu för första gången men jag tänkte be dig om lite tips typ vad man ska fråga när man är där och kollar på hästen och provrider den, liksom vad ska man tänka på och vad ska man fråga när man är där ? :)

Jag skulle vilja vara där på provridningen innan dem har sadlat och så för att se hur den reagerar när man sadlar, om man kan se om den har sadeltvång eller liknande. Skulle vara jätte bra om du kunde skicka ett mejl till mig eller skriva svaret på bloggen! :)

2012-10-02 • 08:55:52
Postat av: Wilma :)

Hej! Hade du en c/d-ponny förut som hette sultan och var brun med svart man O svans och så var hon halvt blind på något utav ögonen?? I sånt fall sågar hon stått på min ridskola för några år sen och jag undrar bara hur hon har det!! :) tacksam för svar

2012-10-02 • 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0