Två hästar på utbildning!

Just nu (sedan en månad tillbaka faktiskt!) så har jag fått in två hästar som
står hos mig på utbildning, som inte är till salu - vilket jag tycker är jättekul!
 
Tänkte faktiskt ta och berätta om den ena nu och så tar jag den andre i ett
annat inlägg.
 
En utav dem heter Blanzeflor och hon är ett sto på 15 år på ca 162cm i manke.
Att den här hästen ens lever är ett mirakel. Hon är ett levande bevis på att man
kan lura döden flertalet gånger med duktiga veterinärer och hovslagare.
 
Iallafall. Henne ska jag sätta igång ordentligt och tanken är att jag ska tävla henne
till våren! Hoppade ju en pay and jump på henne i torsdags och det gick jättebra!
Full rulle och en hyperglad häst! Kul!
 
Jag tror hon kan bli riktigt vass i omhoppningarna sen ...
 
(Bilder och film komemr på henne- har tyvärr inga nu :()
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0