P&J igår

 
Igårkväll var det verkligen full rulle. Det var Pay and jump på Åsbo och jag hade
tre hästar som jag hoppade. Gigolo, Breeze och Blanzeflor.
 
Gigolo, c-ponnyhingst som var ute på pay and jump för allra första gången. 7 år gammal,
men inte mycket riden och framförallt inte mycket hoppad. Trots det, så skötte han sig helt
toppen! Gick som en liten klocka och gjorde vad han skulle. Lite vingligt i första, men i andra
gick det fint. Något pet, men det spelar ingen roll, han behöver rutin och göra detta ofta så kommer
han bli kanon! Vilket fantastiskt psyke han har som är så cool! :o
 
Någon som söker en c-ponny som kommer bli fantastisk, så har ni en här som är till salu ;)
Film kommer!
 
Breeze hoppade jag bara en 80-runda på (c-ponny) för att känna igenom henne lite. Det var ju
längesedan hon hoppade bana sist. Hon tyckte hinderna var pluttiga, men gjorde sitt jobb.
Ett ner, lite slarv - men annars bra runda. Hon hoppar bättre och bättre!
 
 
Film kommer!
 
Sist så hoppade jag Blanzeflor som jag har hos mig på utbildning för sedan tävling till våren.
En storhäst som är ett riktigt mirakel. Hon har lurat döden många gånger detta stoet <3
Fantastisk livsglädje. Hon blev helt hyperglad inne på banan och jag hade inte så mycket
att säga till om - det gick fort! Hihi! Hon behöver komma ut oftare för att coola ner sig lite
så kommer det bli hur bra som helst! :D Go häst - riktigt rolig! Hon kommer bli fräck i omhoppningarna
till våren ;) Se upp! Här kommer snart alex och blanze!
 
Film kommer!

Kommentarer
Postat av: Naomi

Kan du berätta mer om Blanzeflor?

2012-11-18 • 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0