läget

Det är verkligen sjukt mycket fuuuull rullle på allt. Har många planer och
ideér på hur allt ska utvecklas och det ringer folk varje dag, flera gånger
som vill ha hjälp med förmedling utav häst, samt som söker häst.
Det ringer även folk som har sjukt fina hästar för pengar på ca 200.000 
och som är gryyymt duktiga hästmänniskor som vill ha hjälp.
Jag kan inte låta bli att förvånas varje gång, tänk att jag har lyckats med
detta? Hur fasen blev det såhär stort? Eller ah, jag vet ju varför, men wow.
Häftigt är det. Just love it.

Nu är det helg och jag kommer lägga full krut på att hinna ikapp allt jag inte
hunnit med i veckan. Hejja, hejja! :D



Bild på fina lissa!

Kommentarer
Postat av: Sofie Breman

Blir så glad för din skull! Du är jätte duktig :)

2012-05-04 • 23:47:10
Postat av: Lisa

Vad roligt. Det är du värd du som sliter så hårt =)

2012-05-05 • 07:23:36
URL: http://lisashast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Weeeehiiiee .. Goooo Alex!!! :D :P

2012-05-05 • 11:59:08
Postat av: Paulina

Härligt! :)

2012-05-05 • 16:40:34
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0