Svar på några frågor!

Har du några bilder/filmer på dem? :)

Sv. Är du intresserad utav ponnys el häst, så ring eller maila mig! 
Har mängder som aldrig kommer ut på bloggen utav olika skäl - så det är bara
att höra av sig! Dem allra, allra flesta har jag både bilder och filmer på :)
[email protected] 0708449174
 

Hur mycket tar du betalt för att rida och hjälpa till med försäljningen av andras hästar? :)


Sv. Samma sak här, ring eller maila mig för mer info ang detta!  

 

Min sista utväg. Vet du var folk gör armband av tagel? Min häst ska säljas och jag vill gärna ha ett sådant som minne. Tacksam för svar. Tack till världens bästa blogg! Kram

Sv. Jag kan alltid göra ett enkelt vanligt tagelarmband till dig!  Annars så finns där duktiga
människor som gör lite mer avancerade, till exempel http://www.tail.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0