läget


Det är verkligen full rulle hela tiden. På praktiken börjar det lossna mer
och mer. Märker verkligen hur jag får mer förståelse och hur pusselbitarna
börjar falla lite på plats. Det är häftigt. Jag är ju inte riktigt som alla andra
och nöjer mig med ett bli bra. Jag ska bli bäst.

Med hästarna så är det ett tempo på 790km/h och jag vet inte egentligen hur
jag hinner med allt, men det gör jag! Antagligen så har jag väl lite fler timmar
på dygnet än alla andra. Samt är hemma vid midnatt ungefär om nätterna.

Har stora planer, mycket på G och allt rullar på otroligt bra. Det är bara att
gilla läget och älska livet. Fasiken vad jag har det bra!

... och bättre ska det blir :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte annat än älska din inställning till livet! :D

2012-03-31 • 22:42:43
Postat av: Hanna

Håller med ovanstående! Grymt imponerande!

2012-04-01 • 11:06:41
URL: http://haner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0