hard work

Dagarna går verkligen ihop för mig, är yrare än någonsin ;)

I förrigår så var jag inte ens hemma, ich igår kom jag hem jättesent.
Det är verkligen full rulle och det är jättekul. Jag far hit och dit hela tiden,
rider, jobbar och hittar på massor av kul. Nu ska jag upp och fodra samt
släppa ut hästarna, lägga in någon annons, rida på 3-åringen och sedan
ta emot ny ponny till stallet. En liten sockersöt b-ponny som ska säljas.
Har även någon visning. Allt detta ska hinnas med innan ett. Good luck.

Eftermiddagen bjuder på ännu mer ridning, det ska fotas ponny och har
ännu fler visningar. Ska se om jag hinner med att åka och köpa en pall
med spån också, det börjar bli dags. Fullt ös!

Imorgon kl fyra på morgonen så kommere polackerna!

Så, idag är jag back on track igen och uppdateringen kommer bli som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Det gillas stort att du börjar uppdatera igen! :D

2012-03-24 • 08:30:30
Postat av: Julia

Keep it up girl!! :D

2012-03-24 • 09:32:11
Postat av: Sofie Breman

Det ska bli spännande att se :)

2012-03-24 • 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0