Godnatt-inlägg!

Heej... här kommer ett inlägg som INTE är tidsinställt hihi!

Har haft full rulle hela dagen, praktik på förmiddagen och därefter fota
en ponny som ska säljas, rida unghäst, rida ännu mer... och ännu mer...
och sedan till åstorp och titta på pay and jump när Cajsa hoppade sin
fina ponny och till sist mot stallet och kvällsjoura.



Så jäkla fina var dem allt :)


Ps; Alla mail, sms och kommentarer ligger jag verkligen efter i att svara på!
Jag tackar och är verkligen huuuur lycklig som helst, så fint som ni alla skriver :')
Har bara inte hunnit svara på allt ännu. Ni är grymma allihop och jag är verkligen
glad jag har så många som stöd hela tiden. Ni peppar mig till tusen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0