Glad tjej

Jag kanske är konstig, vad vet jag. Men positiv och jäkligt glad är jag. Alltid!
Jag ser möjligheterna istället för alla tråkigheter. Jag älskar mitt liv samtidigt
som jag hela tiden vill ha mer och aldrig känner mig riktigt tillfreds. Någonting är
det som gör att jag alltid är jäkligt peppad och har ett driv. Jag vill någonting. Jag
har planer, mål och stora drömmar. Mina listor med saker som måste göras för att
nå mina mål checkas av hela tiden. Jag är så på god väg. Jag vet vad jag vill, är
bestämd och vet exakt hur jag ska nå mina mål. Det är inte så jäkla svårt, så
länge man är medveten om att det är hårt arbete och mycket kämpande som
krävs.

Jahaa, vad är då målen då? Vad ska jag ha nått inom tio år? Jo...

- Jag ska vara färdig hovslagare, och duktig på det!

- Fortsätta med hästförsäljning, utbildning och inridning i ännu större skala...

- Ha jobbat i Tyskland samt kunna tyska språket hyffsat flytande...

- Ha jobbat på Irland i fälttävlansstall...

- Ha jobbat i England...

- Ha ett eget ställe med stall, paddock, ridhus och skrittmaskin...

- Vara c-tränare

- Breddat kontaktnätet till utanför europa....

- Tävlat 130-hoppning och enstjärnig fälttävlan


Är detta något som är svårt att uppnå? Nix, inte alls. Inte med rätt motivation iallafall.




Jag är verkligen stensäker på att jag kommer fixa alla mina mål. Innan jag är 30 år
så kommer jag kunna bocka av allt på den listan.

Hänger ni med mig på bloggen? Resan mot mina mål och drömmar! :)

Kommentarer
Postat av: erika

Go Alex! Det fixar du plättlätt!

2012-03-19 • 23:01:02
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Gud va coola mål du har! Och jag är 110% säker på att du kommer klara dom! Ska bli kul att följa dig här under dina drömmar och mål :)

2012-03-19 • 23:31:42
URL: http://mikzzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm bara inte att leva under tiden!

2012-03-20 • 16:57:10
Postat av: Tuva

ofc we doooo!:DD

2012-03-21 • 19:57:21
URL: http://cavallii.blogg.se/
Postat av: Alexandra Jeppsson

Det kommer du klara lätt och ännu roligare ska det bli att följa dig på den resan! Se till att skaffa dig bärbart internet så du kan blogga när du är utomlands bara, annars blir jag sur ;)

Jag hoppas även att man kan få lite inspiration av dig :D

2012-03-23 • 14:43:02
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0