Besiktningar

Fick en fråga angående besiktningar.

Jag besiktigar alltid på antingen Huntley hos Ingrid och Barbro eller så
gårdsbesiktigar Knud åt mig. Detta är mina "standar-ställe" och jag rekomenderar
dem varmt. Dem är riktigt duktiga, sjukt noggranna och jag som säljare kan känna
mig trygg i att jag säljer en frisk och hel häst. Det är hur viktigt som helst.

Dessa ställena är dit jag brukar åka. Väljer kunden att låta mig besiktiga på mina
standrarställe, så står jag för besiktgningen. Vill kunden välja ställe själv, så får
dem själva stå för besiktningen :) Ett ganska bra system tycker jag!



Här är Dior på huntley! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hur hög är Dior? Fin bild annars :)

2012-03-18 • 21:17:34
URL: http://ryttarenalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0