Asså :')

Hamnade här i din blogg av en slump idag. Glad är jag över det. :) Riktigt härlig blogg du har, men främst tänkte jag skriva en kommentar för att peppa dig lite ytterligare. Av vad man kan se i bloggen verkar du vara en otroligt härlig tjej. Pigg och glad med hjärtat på rätt ställe. En sån man absolut skulle kunna lämna sin häst till med gott samvete. Du verkar dessutom rida grymt (med tanke på mängden hästar du suttit på och får alla att gå riktigt bra). Du är helt enkelt en sån som man strävar efter att bli :) kommer definitivt kika in här med jämna mellanrum!

/http://ryttarduon.blogg.se/

Hur glad blir man inte? Alla, verkligen alla ni som kommenterar hur gulligt som helst, jag bilr JÄTTEGLAD <3

Har haft två låååånga praktikdagar och är sjukt trött - mer jobb kvar att göra. Efter att ha kikat in på bloggen nu mellan så är jag SÅ pepp igen. Thank you all <3

Love you :D


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack Alex! :D



Ja den låg och gömde sig bland mapparna, vet inte varför jag har missat den..

2012-03-02 • 22:23:28
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sofie Breman

Jag håller helt och hållet med! Lämnade finaste Appe hos Alex och tog med mig underbaraste Tukan hem. Ångrar inte detta en sekund och vet att Appe har det så bra han kan få och tycker att hon rider honom väldigt bra :)



2012-03-02 • 22:35:12
Postat av: Sofie Breman

Jag håller helt och hållet med! Lämnade finaste Appe hos Alex och tog med mig underbaraste Tukan hem. Ångrar inte detta en sekund och vet att Appe har det så bra han kan få och tycker att hon rider honom väldigt bra :)



2012-03-02 • 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0