Saknad av egen häst?

Emma om Svar på en fråga :):

Saknar du aldrig att ha en egen häst någon som bara är din
och världens finaste i din ögon?


Sv. Åååh, JOOOO! Ni skulle bara veta hur mycket jag sakar att ha en alldles
egen som jag verkligen lägger ner hela min själ i att utveckla. En häst som
bara passar MIG och som JAG tycker är riktigt rolig att rida.
Det är ibland lite frustrerande att aldrig ha någon att tycka om som sin egen
och satsa på att ut och tävla.

Min absoluta drömhäst är ett silvergrått fullblodssto med en stor galopp och
ett stort hjärta. Den skulle vara ca 160cm hög och ha mycket go i sig.
En häst jag hade kunnat tävla mycket fälttävlan på!

Ex denna ; Trombino är fantastiskt vacker!




Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Som Loma :D Fast hon är inte fullblod, och ca 6 cm för hög men allt annat stämde! Hahahaha...

2012-06-03 • 13:58:54
URL: http://skeckryttaren.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0