Dagens hittepå

Dagarna rullar alldeles för fort! Jag hänger inte riktigt med ^^

Har en frågestund jag ska svara på som kommer upp under dagen, många
bra frågor faktiskt som jag kan ge ordentliga svar på :D

Klockan är just nu fem på morgonen och jag ska ta mig till stallet för att morgon-
fodra och fixa stallarna. Longera någon häst för att sedan halv nio ta emot polska
hästar! Spännande!

Sedan blir det ridning hela dagen lång och jag hoppas på okej väder, för att jag behöver
få fotat och filmat en del hästar. Ska även iväg och träna en tös med sin ponny. Roligt.

Känns som det blir en bra dag - livet leker!



Goaste Fleur! Kärt återseende med denna ponnyn! Red ju henne för några
år sedan också :) <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du verkar ha helt underbara (men fullproppade) dagar! Hade också velat umgås så mycket med hästarna :)

2012-06-03 • 16:05:09
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Stina-hästbloggare

söt blogg :)

2012-06-03 • 22:43:25
URL: http://stinameyer.blogg.se/
Postat av: Sofie Breman

Vill se bilder på de nya Polackerna :)

2012-06-04 • 08:52:55
Postat av: Anonym

Har du ett företag? varför? eller varför inte?

2012-06-05 • 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0