Visste ni att...

- När jag jobbade på Stall Kuskahus och red så mycket, hade jag stora
blåmärken som gick längs knäna och hela vägen neråt. Jag tror jag har
ganska mycket tryck i benen när jag rider? ;)

- Min smärtgräns är påtok för hög för mitt eget bästa.

- Jag är en väldigt positiv människa, ser möjligheter och skapar hela tiden
drömmar som blir till mål. Jag kan vända ut och in på mig själv bara för att
klara av målen och leva drömmen!

- Jag tycker d-ponny passar mig perfekt att rida. Det är väldigt lagom!
Ändå, så lyckas jag alltid ha väääldigt stora storhästar hihi!

- Min utrustning till hästarna är helig. Speciellt min sadel, den är värd mer
än alla hästarna tillsammans! haha :)

- Folk undrar alltid hur fasiken jag orkar, och... det undrar väl egentligen jag med.
Men, orkar gör jag och bra går det! Lite fighter får man allt vara om man vill komma
någonstans i livet :D

- Det är FÅ hästar jag verkligen tycker om extra.

- Min stackars mamma är väldigt blödig och tycker det är jättehemskt varje gång en
häst blir såld och åker. Kan inte ens närvara i stallet då :) Den genen och egenskapen
har jag då inte ärvt ;) Haha!

- Jag har väldigt gott självförtroende inom det mesta!


-

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, är ny här men tänkte bara fråga, hur lång är du? :D

2012-01-16 • 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0