Svar på en fråga!

Hej! Jag kollade in på din blogg en snabbis och vad jag
förstår jobbar du på stall kuskahus i Ängelholm?
Jag ska förmodligen dit och provrida d-ponnys. Kanske ska
jag byta min ponny mot en utav dom.
Men iallafall, skulle du kunna fixa bilder och-/ eller filmer på
dom? De som har gått minst 1m är de jag är intresserad av.
Svara gärna i ett inlägg! Tack på förhand! :D


Sv. Hej! Jag har tidigare jobbat på Stall Kuskahus i flera år, dock inte nu längre.
Men rekomenderar dig starkt att åka dit och titta på ponny, för där finns
alltid grymt fina ponnys! Jag tror absolut du kan hitta din drömponny hos
SvenInge! :)





Kommentarer
Postat av: Lotta

Köpte min fina Prinsessa av honom :)

Provridit många fina hästar där också :D



2012-01-09 • 08:40:02
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0