Svar på en fråga!

Hur många hästar har du hemma åt gången och är det du själv
som importerar dem eller har du ett samarbete med någon annan? :)
Och fram för allt, vart håller du till?

Är lite sugen på att komma och titta på en av dina fina!


Sv. Jag har alltid tre hästar hemma. Sedan har jag ca 10 till som står i närheten
som jag förmedlar. De hästar som är mina egna, är importer. Jag har superbra
kontakter som jag importerar själv ifrån :)
Övriga hästar jag har till salu är hästar från privatpersoner, eller hästar som jag
har sammarbete med Stall Kuskahus och säljer.

Jag har mina hästar i Gråmanstorp, supernära Åsbo Ponnyklubb!

Du är mycket välkommen att titta på häst hos mig, det är bara att ringa eller maila
mig, [email protected] el 0708449174!





Ni vet om att det bara är att ringa, eller maila mig ifall ni söker häst?
Eller behöver hjälp att sälja?

Jag förmedlar bra många fler hästar, än vad som visas på bloggen.
Så, bara hör av er vid intresse! :)

0708449174

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Åh! Jag såg annonsen på fuxen. Blev lite kär...

2012-01-07 • 21:45:24
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: K

Varför slutade du jobba på stall kuskahus och vad var för och nackdelarna med att jobba där? :)

2012-01-08 • 02:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0