Morgondagen...

Morgondagen kommer verkligen bjuda på en hel del roligt.
Ska upp till stallet tidigt, fodra och släppa ut hästarna.
Ska klippa Tukan och Nixie, och kanske hoppa upp och ta några
sista mysbilder på mig och Tukke :)

Ska ta ner Nixie till ÅPK för att hoppa blåbärshoppning. Ska bli roligt!
Hur ska jag kunna välja outfit?  Hmmm.... tror jag får ha lite omröstning
här på bloggen. Ni brukar ju komma med bra förslag :D

Sen blir det att Tukan åker, samt min nye stjärna kommer. Tukan kommer
att få världens underbaraste hem, verkligen :D

Lovar att knäppa massor med bilder på min nya stjärna, så ni får se honom!

Dior ska få jag ta ner till ponnyklubben, så ska han få hoppa lite, eftersom
han fick en vilodag idag. Tänker filma honom :)

Så att så fort jag kommer hem imorgon, så lär det ju bli grym uppdatering
på bloggen. Kommer ju ha hur mycket som helst att skriva och blogga om,
najs huh? :D

Tror jag ska gå och lägga mig snart, så det kan bli morgon någon gång :D







Jag är verkligen kär i de senaste bilderna som togs ;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

det där schabraket du fick i julklapp, med KL tröjan, jw hjälm, alex boots , blå luva och bruna JW byxor, kanske? :) typ brunt och blått med vita detaljer ;)

2012-01-13 • 23:59:52
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0