Mål år 2012

Vad är målen och drömmarna för detta året?
Man måste sätta upp mål för att ha något att sträva efter.


- Givetvis att fortsätta bredda kontaktnätet och sälja massor
med häst :)

- Komma ut på pay and jumper mycket oftare, för några riktiga
tävlingar kommer jag aldrig ha råd med.

- Fatta beslut om hur jag ska fortsätta min hovslagareutbildning,
antingen flyinge , eller gå som lärling hela vägen? Hm.

- Importera fler underbara hästar!

- Träna mer regelbundet, springa göteborgsvarvet!

Hm, detta var vad jag kom på för stunden, fler mål och drömmar kommer
med tiden :D


Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-01 • 16:40:03
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-01 • 16:40:07
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: jasmine

Hej!



Härlig blogg du har! En fråga; varför har du inte råd att tävla? Kan du inte göra ett inlägg om det? Licenser och allt kostar ju en del, (men du jobbar ju supermkt så tänker att du har råd till det). :) Tränar du aldrig för tränare? Nyfiken i en strut:)

2012-01-01 • 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0