Snurrigt

Dagarna går och jag blir nästan helt yr över allt som händer. Dagarna
ser ungefär likadana ut. Praktik, ridning och snack i mobilen. Allt går i
sisådär sjuhundranittio och jag känner att jag inte riktigt hinner med i mitt
egna tempo, haha. Ligger efter när det gäller att svara på sms och mail för
tillfället. Det är nog det "tråkigaste". Iallafall att smsa. Jag tycker det är SÅ
tråkigt att smsa, hihi. Jaja, klaga inte alex. Imorn ska jag se till att hitta på
lite roligheter. Har visningar på förmiddagen, och därefter massa ridning.
Kanske, om jag hinner sticker jag till Ballingslöv och hoppar någon klass
på deras pay and jump? Vi får se vad som hinns med! :)



Får bli en bild på finaste Tukan, som verkligen har hamnat i ett underbart hem!
Dem passar så sjukt bra ihop, Tukan och hans nya matte :D


Kommentarer
Postat av: Sofie Breman

Naw, tack för att du tycker så :) han är så underbart go!

2012-02-11 • 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0