GHS 2012

Första året på länge, så kunde jag ta två dagars ledigt och åka till
Göteborg Horse Show. Har alltid jobbat som mest under ghs-dagarna
tidigare år, men detta året bestämde jag mig för att verkligen ta två
dagars ledigt. Helt underbart!

(det är därför min uppdatering har varit kass)

Åkte upp och gick med min mor första dagen och mötte sedan upp DG
för att gå med honom andra dagen. Två superdagar har jag haft, tack
för allt!

I två dagar har jag bara kopplat bort allt som har med jobb att göra
(nästan...) och bara njutit! Har träffat många av mina kunder och snackat
och många vänner :) Tittat på fantastiska hästar och hittat massor med
fint på mässan. Tänk om man hade haft obegränsat med pengar!
Aja, fick med mig riktigt fina saker hem, ni ska få se i ett senare inlägg :D


Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Såg dig aldrig :(

2012-02-25 • 18:06:11
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0