Funderar på att sälja!

Funderar på att sälja min Pikeur Scarlett kavaj som nog tyvärr
bara kommer att få hänga i i klädkammaren annars och damma.
Är ju aldrig ute och tävlar. Den är använd tre gånger bara ;oo
Den är storlek 152 och är aningen stor till mig.

Såhär står det om den på en produktbeskrivning;

Moderiktig kort modell, två fickor med dragkedja fram.
Dubbel sprund baktill med dragkedja. Svart sammetskrage,
silverknappar. Denna kavaj är i tygkvalité 49: Tvättbart, elastiskt
fintrådigt tyg. 90% polyester, 10% elastan.


En klassisk supersnygg marinblå kavaj!









Tror jag betalade runt 1500kr för den som ny! Endast använd tre gånger (tyvärr, haha!)
så den är helt klart i nyskick!

Maila mig gärna om du är intresserad! [email protected]

Kommentarer
Postat av: alice

kan du mäta armarna? :)

2012-02-11 • 11:09:41
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0