Deppdag!

Den här dagen har varit allt annat än rolig. Ush. Min bil gick inte igenom
besiktningen i måndags och får inte köras = alex är bil-lös = inget bra alls!
Det gjorde att jag inte kom iväg på pay and jump idag heller (gudarna verkar
verkligen inte vilja att jag ska ut och hoppa! ) och ni kan ju bara tänka er
vilka problem det blir i mitt jobb att komma iväg ;o :( Jäkla MÖG.
Och jag som skulle upp till göteborg horse show på lördagen också, det får
vi se hur det går med det. Kanske kan ta tåget.

Som ni förstår har denna dagen varit lite deppig. Har verkligen typ brutit ihop
idag, så nu ska jag skriva ihop lite blogginlägg, sedan gå och lägga mig för att
vakna upp imorgon och hoppas jag är på bättre humör ;)



Jag har sprungit fem timmar på mitt löpband i ren frustration idag. Skaffa ett liv alex! haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna Rönn

håller tummarna att du kommer till Ghs ändå! :) kan du inte typ hyra en annan bil eller ngt?

2012-02-21 • 22:35:54
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag har tyvärr bilen full annars kunde jag hämtat dig på vägen upp på lördag... =/

2012-02-22 • 19:37:24
URL: http://www.pederslund.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0