:D <3

Bra jobbat alex, hunnit rida massor nu under förmiddagen. Nu är det dags
att åka på praktik och därefter blir det massor med ridning ikväll igen.
Känns bra, bra dag. I helgen är det ponnytävlingar som gäller. Ska stå och
hjälpa till på förmiddagen både lördag och söndag.
Ska heja på alla "mina" ponnysar som jag tidigare sålt som ska tävla! :D
Kommer bli en bra helg! Dessutom kommer ju ponnyklubben lägga på ny
grus i paddocken så det ska gå att rida där trots det är fruset i backen :D
Vilket innebär att jag hoppas jag kan få lite fina bilder på hästarna i helgen!





Min nya favoritbild!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis på namnsdagen! :D

2012-02-17 • 13:38:22
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & desingare

jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? =D



kram!

2012-02-17 • 14:23:40
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0