Tjena!

Mina dagar går verkligen i ett. Lyckades dessutom i måndags natt, när jag
klippte världens snällaste ponny(egentligen) bli sparkad rakt i ansiktet.
Suck. Ponnyn som man litar på händer det med. Helt plötsligt när jag hade ca
fem drag i huvudet kvar, så reser hans ig och slåt upp frambenet i huvudet på mig,
och jag blir tvungen att åka till sjukan och sy ögonbrynet och läppen. Lyckades dessutom
få en fraktur på näsan o kinden. Yeye. Alltid händer där något ;)
Såg lagom söt ut dagen efter ;
 
 
Så pga detta har mitt humör varit i botten och därför har bloggningen blivit kass.
Men, dags att rycka upp sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inser mer o mer vilken änglavakt jag hade när min bjässe hoppade upp o träffade mig i ansiktet i trailern... Inga skador alls!! Det kändes dock som om han sparkat ut alla tänderna på mig o krossat pannbenet. Tur jag har sån träskalle... =) Ta det lugnt o låt det läka! Var rädd om dig!
God jul!

2012-12-21 • 12:00:13
Postat av: Anna Sundström

Krya på dig, du får väl ta lite julledigt och läka! Jag har en liten blåtira och spräckt ögonbryn jag med efter att ha flugit av Appe för första gången idag! Han som jag sagt att inte kan bocka visade sina rodeokonster idag i skogen, den lugna turen blev inte riktigt som jag tänkt. Men sånt är livet med häst, riskerna finns alltid där, man får vara glad att man klarar sig utan värre skador.. God Jul och Gott Nytt år från Åland!

2012-12-21 • 20:08:50
Postat av: Alexandra

Usch!!:( De är verkligen med dom snällaste de händer! Så himla konstigt! Hoppas Hoppas de läker snabbt och ordentligt!!

2012-12-21 • 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0