Världens goaste!

Jag måste säga att jag är nog världens sämsta vän. Iallafall enligt
alla som försöker vara vän med mig. Jag är liksom inte den bästa på
att orka vara social, det kan liksom mycket väl gå ett halvår mellan
gångerna jag är social.. Sen är jag inte den  som kan hålla klaffen
och alltid vara så snäll, utan jag är alltid ärlig. Brutalt ärlig.
Så folk brukar i allmänhet tycka att jag är tråkig, dryg,  elak osv.
 
Men, en människa har stått ut med mig sedan tja.. 6-8 år tillbaka?
 
Nämnligen hon jag ska åka och hämta upp nu. Frida Stuhr.
 
 
Vi har många heeeeelt GALNA minnen ihop... heheeh... Hittade på ganska mycket
bus på c-ponnytiden (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0