Livet flyyter!

Jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Jag kan kila ut i stallet och börja rida fem på morgonen, kan rida till mitt i natten - i ridhus så jag slipper blåsten, snön och regnet. Det är en underbar känsla. Igår satte vi upp en bana med hinder i ridhuset, och hästarna fick skutta över både kombinationer, linjer samt stuts. Bra styrketräning, samt balansträning! Enda grejen är att jag verkligen mååste skaffa bra bredband - för här mitt ute i skogen är det noll täckning, så det är skitsvårt att få igång något internet över huvud taget med mobilen. Så, det längtar jag verkligen efter - att kunna blogga ordentligt! För nu blir det ju verkligen mycket som händer och mycket som ska satsas på i med jag tänker ta svensk beridarexamen! Spännande, spännande. Tänk er, både hovslagare... svensk beridareexamen... + att jag tänker läsa till tränare. Läckert och kaxigt! :D

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Hej vill bara berömma dig för det finns nästan inga ungdomar som du! jobbar jättehårt för din sak och tar in kunskap hela tiden. Många ungdomar tror bara att dem helt enkelt är bäst och vill inget lära sig och är otroligt lata och låter sina föräldrar betala allt och tror sedan att dem är bästa ryttaren , men inte lilla Alex som jobbar sig till det och jag beundrar dig för du kommer komma långt med den gnistan du har. Lycka till Mvh Anna nilsson

2012-12-07 • 15:58:54
URL: http://bosse1.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0