Flytta verksamheten!

Som ni förstått så kommer jag nu efterhand att flytta hela verksamheten.
Har ju hållt det lite hemligt pga att allt inte varit 100% färdigt, men nuså kan
jag släppa bomben! :D
 
Jag har fått ett grymt fint erbjudande ute på en gård mitt ute i skogen. Nämligen
Kvarnstena Gård där det tidigare har varit stor uppfödning av dressyrhästar.
Numera är det inte så många hästar kvar - men fem utav dem ska jag rida, träna
och tävla på! Det är superfina kvalitétshästar, så det är en ära att dem tycker just
jag är så duktig så att jag får erbjudandet att jobba deras hästar!
Kan ni tänka er, alex i en dressyrsadel? Hihi- tro det eller ej, det går faktiskt bra! :D
(Det trodde jag aldrig själv att jag skulle kunna ;) )
 
 
Iallafall. Gården är stor, har flertalet stall, tre hus, ridbana och stoooort supervackert
ridhus.
 
Kommer så småningom visa er massor av bilder på gården, här får ni ett litet urval;
 
 
 
 
Lovar som sagt - massor med bilder kommer!
 
Här kommer jag kunna bo på plats, kunna ha mina tio hästar och rida i ur och skur
utan att bli minsta lilla våt. Grymt. Jag känner mig bortskämd, trots att det är jag själv
som jobbat mig till detta. Har fortfarande inte riktigt fattat att det verkligen är jag som
får denna chansen. A som äger gården tillsammans med sin man är en grymt duktig
dressyrryttare och kommer kunna lära mig massor.
 
Såhär motiverad som jag är nu har jag nog aldrig någonsin varit. Wow.
Jag ska bli grym. Nu börjar livet som jag alltid längtat så efter!
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Åh, så underbart kul för dig! Men det är du värd, efter all slit! :D

2012-12-02 • 17:37:01
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Tuva Svedin

det är du värd!<3
förresten, kan inte du berätta om lite (göra ett inlägg) om hur du kom dit du är idag? när du var liten, hade du egen/egna hästar? föräldrar som körde dig överallt eller inte? osv. Skulle vara jätteintressant att läsa om:D

2012-12-02 • 17:45:00
URL: http://tuvasvedin.blogg.se
Postat av: Mikaela ahleby

Så jävla coolt! Du är cool! Grattis, det här är du värd!

2012-12-02 • 19:25:24
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Alexandra Jeppsson

Så himla roligt för dig! Är verkligen grymt glad för din skull :)

2012-12-02 • 19:30:50
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till och du fixar allt så som du arbetar och du är jätteduktig!! Kram Anna hästarna

2012-12-03 • 12:45:32
Postat av: Annica

Grattis!! Väl förtjänat efter hårt arbete. :-) Måste underlätta för verksamheten med, att ha allt på en plats. Lycka till.

2012-12-03 • 15:16:48
Postat av: Ingela

Stort grattis Alex! Detta är du verkligen värd! =)

2012-12-03 • 23:28:06
Postat av: Rebecka

Gud vad roligt!! :D

2012-12-04 • 22:04:35
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0