^^

 
Random bild från instagramarkivet!
 
Dagens hittepå har varit att jag hunnit rida 7 hästar, har  varit med Bosse och
skott hästar och nu har jag bara 5 hästar kvar. Det är najs.
 
Jag verkligen njuter nu. Har ett gäng med unghästar som ska ridas in, fina, fina
dressyrhästar som ska trimmas och då mina "egna" fian utbildnings och försäljningshästar.
 
I helgen kommer jag att ta upp de hästar som är kvar till kvarnstena. En häst som är såld
åker på lördag och tänkte fota massor i helgen. Så jag har mycket att blogga om!
 
Ska ta ny film på Mimmi och Dancer, samt så ska jag se om jag kan få filmerna som
ägaren till dressyrhästarna tog - så ska ni få se dem också :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Naomi

Vad heter du på instagram?

2012-12-08 • 08:55:03
Postat av: Naomi

Vad heter du på instagram?

2012-12-08 • 08:55:06
Postat av: Emma👍

Hej, vad heter du på instagram?

2012-12-08 • 11:28:21
Postat av: Anonym

har du något ihop med hovslagarbosse?

2012-12-08 • 20:23:29
Postat av: Elin

Haha vilka kommentarer!
Hoppas det går bra för dig och om du behöver hjälp kommer vi säkert förbi i mellandagarna! Myser med O! :)

2012-12-09 • 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0