Läget

Shit asså, har 12 inbokade visningar under helgen. Skyttetrafik mellan
stallarna - jepp! Har alex hundra koll på hur allt ska lösas? - nix, detaljer! ^^ xD


Fler planer är att Laxen åker på söndag, han gick igenom besiktningen idag
helt UA. Klockren liten häst. Han fick SÅÅÅÅ mycket beröm från veterinären
tack vare hans fantastiska temprament samt modellen på honom! Veterinären
tyckte han var RIKTIGT fint byggd och rörde sig otroligt bra. Roligt!

Lissa åker imorgon! Två veckor har verkligen gått fort, det har verkligen varit
en hur go häst som helst. Underbar att jobba med. Supersnäll!

Annars så ska resterande hästar ridas på som vanligt, ska se om någon kanske
kan vilja fota lite. Alltid kul med nya bilder, right? (A)

Ja jäklar vilken rulle det är hela tiden. Jag älskar mitt liv. Dock borde jag börja ta
tag i framtiden lite och fundera och bestämma mig för hur jag ska fortsätta allt.
Svårt, lite konstigt och hmm.... jaja. Det tar jag tag i imorgon. Inga bekymmer
i alex liv inte ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack =D Macke och jag taggar till på lördag, nervöst ^^ Hörs!

2012-04-19 • 22:10:54
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0