Svar på lite frågor!

Julia Kling med ridtravaren I Hear Music om Praktik nu!:
Var är du på praktik? :-D

Sv. Jag har ju hovslageripraktik! Går som lärling eftersom jag ska bli hovslagare! :D

Siri om Praktik nu!:
Vet du hur det går med Angelo nu? Finns det någon blogg man kan kolla in dem på? :D

Sv. Det går vad jag vet bra för dem! Senast vi snackade så gick det jättebra iallafall!
Tror inte Jenny har någon blogg.



Snygga är dem allt iallafall :D De passar som handen i hansken tillsammans :)

Tuva  om Ironi - till salu!:
gud vad kul!
och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR att kolla in din blogg,
dina bilder & framförallt alla ÖVERFINA hästar & ponnys!!
förretsen vem är det som tar alla bilder på dig & hästarna?
speciellt när du rider?:)

Sv. Åååhhh, SNÄLL DU ÄR <3  Det är oftast min mamma eller bror som tar
alla fina bilder på hästarna! Duktiga är dem allt ;D









mia om Praktik nu!:
hejhej, har läst din blogg länge! men jag bara undrar vilken av
dina egna senaste hästar har du gillat mest, de har ju kommit
och gått väldigt fort! då menar jag alla efter belladonna! älskar
din blogg! kram från värmland!

Sv. Enkelt, enkelt! Angelo och Appendix! Tack så mycket, kram på dig :D



Anna om <3:
Snygg väst! vart är den ifrån? :)

Sv. Tack så mycket! Har faktiskt inte den blekaste aning :o



Klara om Klockan är elva och jag har just nu tre hä...:
Vi vill se ponnyerna som kommer in till salu, de du säljer
själv eller förmedlar! :) Så man kan hålla utkik här.
- eller lägger du ut dem nånannanstans? Love din blogg

Sv. Långt ifrån alla jag förmedlar kommer ut på bloggen eller ens på annons,
så söker ni något speciellt, så bara hör av er :D [email protected]
el 0708449174

Anonym om Klockan är elva och jag har just nu tre hä...:
Är det schysst att låta hästarna bli ridna på nätterna?!

Sv. Det bryr dem sig inte om över huvud taget ^^

Klara om Ibiz såld!:
Vart låg denna ponny till salu ute nånstans? Hade du
lagt ut den här på bloggen? Fin den va.

Sv. Han fanns här på bloggen samt på hastnet.se! Dock såld via kontakter.
Han är superfin, hur go som helst!


Kommentarer
Postat av: Jenny Brunbäck

Hejsan! Längesedan jag hörde av mig om hur det går med Angelo. Han är i en riktig trots-ålder just nu, vill allra helst bara vara fräck hela tiden. Kan säga som så att det tränas mycket "ledarövningar" på marken här nu. I ridningen går det bättre, han håller på att börja göra riktigt fina byten nu och skänkelvikningarna tar sig!

Vi har inte varit ute på så mycket tävlingar ännu ( har varit svårt att passa in tävlingar när jag inte jobbar), men hoppade en PJ för ett tag sen som han var nolla i båda klasserna och jättefin!



Jag skriver lite om honom och hur det går ibland på min blogg. Ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder på honom, för sånt är ju alltid roligt att se!

vad roligt att det går så bra för dig med alla dina hästar!



Kram från Jenny & Angelo

2012-04-12 • 13:28:16
URL: http://jennybrunback.blogspot.com
Postat av: Madde Andersson - Utlottning: Vinn ett digitalmålat porträtt av din häst !

Var den vita ponnyn längst ned din förut ? :)

2012-04-16 • 16:37:26
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0