Min älskade JW-jacka...

Jag verkligen bor i min älskade JW-jacka jag köpte begagnad utav
Johanna för längesedan. Typ ett år sedan. Denna jacka har suttit på
mig all the time sedan dess. Den är guld.

Jag gör verkligen allt i min jacka. Den är på när jag är iväg med min
läromästare och skor, den är på i stallet, när jag rider - ah alltid!

Man kan verkligen göra allt i en såhär fin och bra jacka!

Titta här liksom ...



Jag kan alltid gömma mig bakom min jacka ifall jag skulle bli rädd för någon!



Jag kan använda den som fallskärm, ifall jag skulle bli utkastad ur ett flygplan eller något!



Den går att använda som huvudkudde, ifall jag behöver en power-nap mitt
i stallgången!



Kan alltid vara lite retard och ha jackan bakochfram. Bara för att vara lite...
annorlunda...  ^^



Givetvis går det alldeles utmärkt att ha den precis så som alla andra normala
människor har sina jackor.

Jag verkligen lever i min jacka.


Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Haha :D

2012-04-26 • 11:01:29
URL: http://ponnyteamets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha... Tokig du e :O))

2012-04-26 • 15:41:16
Postat av: Johanna Grant

Hhahaahahahahahahahhahaha bäst. Såååå saaant. Fina jackan<3

2012-04-26 • 16:41:59
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0