Strong superwomen

-Kan du verkligen bli hovslagare? Du är ju så liten. Behöver man inte
vara ganska stark? Säger många med lite hånskratt.

Men, vad folk inte vet är att jag är ruggit vältränad och har en vilja
av stål. Jag bangar inte för att det är tungt och jag bangar inte när
det blir jobbigt. Jag är inte rädd för att ta i och slå mig.
Jag är en människa som behöver arbeta för att må som bäst. Jag
behöver mycket fysiskt arbete för att jag ska må bra. Jag behöver
bli trött i kroppen för att kunna känna mig nöjd.

Jag tror jag kommer bli en bra hovslagare. Jag är intresserad, vill lära,
har sett mycket häst genom åren (tack vare jobb) och är fysiskt samt
psykiskt tränad.






Kommentarer
Postat av: Siri

Woow, muskler var det ja!

2011-09-27 • 22:55:17
URL: http://differentshapes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du kommer säkert tycka jag är skit töntig nu men du måste bara få veta! Jag har nämligen sparat den bilden på din mage för ganska längsen och nu har jag sparat den igen på min nya dator och har den som bakrundsbild för att få motivation till att träna! Nice va? ;)

2011-09-29 • 00:57:27
URL: http://hannasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0