mobilen har gått i ett...

Jag kan inte varva ner alls idag, det kryper i hela kroppen
på mig fortfarande och klockan har ändå passerat elva.
Från imorse så har min mobil verkligen gått i ett. Sånna här
dagar är nästan mer stressande än  dem där jag har tio hästar
att rida. När det ringer såhär mycket så är det otroligt mycket att
hålla i huvudet. Det är kunder som ringer på annonserna, det är
folk som vill ha hjälp att boka transport till sin häst som ska åka
uppåt landet, det är folk som ringer och frågar om råd, det är
folk som vill boka visningar, och massa massa mer. Har dessutom
pusslat lite och fått en kund att ringa en jag känner som ska sälja
sin ponny. De bokade tid så nu håller jag såklart tummarna att det
passar så bra som jag tror att det kommer göra!


Imorgon så blir det praktik hos B, längtar redan! :)


Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Guu va roligt att ha så många järn i elden! Måste vara superskojj!! :)

2011-09-06 • 17:01:45
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0