Hur kul är inte detta? :')

Btw så får jag psykbrott på min dator snart, som tuggar och är sjukt
jäkla långsam för tillfället. Daaamn...


Det gav mig en riktig kick att på tävlingen idag utöver Kimchi som jag
ska hjälpa till att sälja, så fick jag ännu en kund som ville ha hjälp att
sälja sin fem (?) åring. Ska dit i dagarna och rida den samt knäppa lite
fina bilder på den och sen så åker den ut på annons.
Hur roligt är inte detta?
Det är en konstig, men helt fantastisk känsla när vuxna människor som
JAG ser upp till kommer till MIG och ber om hjälp? Det är så blandade
känslor så det finns inte. Jag är bra på något. Otroligt duktiga häst-
människor kommer till mig för att få hjälp.
Det är en amazing känsla!

Jag ska verkligen göra allt i min makt för att lyckas!


Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Gu va roligt! Förstår att det måste vara fränt! :)



Synd att jag inte bor aningens närmare ;) haha skulle ja kunna köpa mig en häst om ja får såld på min :)

2011-09-05 • 16:31:37
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0